Evenimente corporate

Organizare Evenimente Corporate

Marcat de distincție și rafinament, cel mai elegant centru de evenimente al Capitalei, vă introduce într-o atmosferă fie clasică, fie eclectică, prin intermediul personalității estetice a fiecăreia dintre cele 6 Sali ce au deja referințe de succes în organizarea oricărui eveniment, de la cele “corporate” cum ar fi congrese, seminarii, simpozioane, conferințe, training-uri, până la cele private, de tip nuntă, botez, aniversare sau petrecere.Pe langa evenimentele ale caror cerinte ating standardele unor reguli precise, orice provocare in a crea un eveniment inedit este primita cu entuziasm!

Proiecțiile, prezentările de produse, prezentările de modă, concertele, amenajarea spațiilor expoziționale, precum și oricare alt concept de prezentare își pot regăsi locația ideală la Crystal Palace Ballrooms. Nu uitați de unul dintre punctele forte ale locației constând in parcarea extrem de spațioasă în care pot fi garate, în mod gratuit, până la 350 de autoturisme!

 

 EVENIMENTE “CORPORATE”

Pentru organizarea de congrese, conferinte, training-uri sau orice alt tip de eveniment “corporate”, Crystal Palace Ballrooms este alternativa completă și viabilă pe segmentul “Organizări evenimente”. Cele 6 Săli ultramodern dotate cu echipamente de ultimă generație pot găzdui evenimente “corporate” de o incontestabilă anvergură, de la 80 până la 1200 de participanți, atât pentru partenerii companiilor, cât și pentru angajații acestora.

Pentru a vă putea crea o vizune completă asupra notorietății evenimentelor deja găzduite de Crystal Palace Ballrooms, vă invităm să accesați  “Evenimente de succes”.